Villa VIP

← Onze sociale werken
Een VillaVip is een hedendaagse, fijne en kleinschalige woning waar 10 volwassenen met een beperking samenwonen met een zorgkoppel. In een VillaVip is het in de eerste plaats gezellig vertoeven.

De bewoners leven er volgens hun eigen ritme, interesses en passies. Samen met het zorgkoppel bouwen ze er aan een gezellige thuis. Persoonlijke aandacht en veel liefde staan centraal in elke woning. We kiezen steevast voor kleinschaligheid, hierdoor verloopt de communicatie en ondersteuning er een stuk eenvoudiger.

Veiligheid, Inclusie en Participatie zijn de sleutelwoorden van onze visie.

villavip.be
Eerdere edities

Filmevent 2024

Dit jaar organiseren we opnieuw ons filmevent. Welke film het dit jaar wordt kondigen we binnenkort aan, maar zet alvast 23 oktober met sip in uw agenda!

Filmevent 2023

'Une année difficile' is de nieuwe film van de makers van 'Intouchables' en 'Hors Normes'. Satirisch en hoopvol.

Filmevent 2022

Op woensdag 19 oktober 2022 organiseren wij met onze Lions Club MENEN ons jaarlijks fundraising event.

Eerdere edities
Alle edities →