Speelbos

← Onze sociale werken
Heidi Deboosere begeleidt gezinnen met kinderen met gedrag- en opvoedingsproblemen. Met steun van de Lions Club Menen kunnen ook financieel kwetsbare gezinnen op deze hulpverlening beroep doen.

Recent opende ze het vakantiehuis ‘Het Speelbos’. Ouders en kinderen kunnen er terecht voor een kortdurende intensieve begeleiding. Ook groepjes kinderen komen er samen voor sociale vaardigheidstraining.

Het Speelbos is gelegen in het Provinciaal Natuurdomein De Palingbeek en dankt de buitenspeelruimte aan de steun van de Lions Club Menen, waarvoor een grote dank je wel!

hetspeelbos.be
Eerdere edities

Filmevent 2024

Dit jaar organiseren we opnieuw ons filmevent. Welke film het dit jaar wordt kondigen we binnenkort aan, maar zet alvast 23 oktober met sip in uw agenda!

Filmevent 2023

'Une année difficile' is de nieuwe film van de makers van 'Intouchables' en 'Hors Normes'. Satirisch en hoopvol.

Filmevent 2022

Op woensdag 19 oktober 2022 organiseren wij met onze Lions Club MENEN ons jaarlijks fundraising event.

Eerdere edities
Alle edities →