Kleurrr

← Onze sociale werken

Help kinderen uit financieel kwetsbare gezinnen vooruit.

In de regio Menen, Wervik en Wevelgem zijn de cijfers voor kinderarmoede alarmerend hoog. Met Kleurrr willen we deze kinderen een betere toekomst bieden, en daarvoor hebben we jouw steun nodig.

Ons doel is om geld in te zamelen om de kinderarmoede in onze regio te bestrijden. Dat is de missie van Kleurrr, een initiatief van Rotary Club Menen, Kiwanis Wervik Tabaksstreek en Lions Club Menen. We werken hiervoor samen met het Sociaal Huis Menen, Welzijnsschakel Grenslicht Menen en de stichting Pelicano. We streven ernaar om ongeveer 200 kinderen uit gezinnen in moeilijkheden te identificeren en hen gedurende hun jeugd op verschillende vlakken te ondersteunen. Door hen te voorzien van onder andere schoolspullen, warme maaltijden, toegang tot muziek- of tekenacademie, en
lidmaatschap van sportclubs, willen we ervoor zorgen dat ze nu en in de toekomst vergelijkbare kansen krijgen als andere kinderen.

kleurr.be
Eerdere edities

Filmevent 2024

Dit jaar organiseren we opnieuw ons filmevent. Welke film het dit jaar wordt kondigen we binnenkort aan, maar zet alvast 23 oktober met sip in uw agenda!

Filmevent 2023

'Une année difficile' is de nieuwe film van de makers van 'Intouchables' en 'Hors Normes'. Satirisch en hoopvol.

Filmevent 2022

Op woensdag 19 oktober 2022 organiseren wij met onze Lions Club MENEN ons jaarlijks fundraising event.

Eerdere edities
Alle edities →