Lions Club Menen op zomerkamp

← Overzicht

Van 1 augustus tot 6 augustus 2024 hield Love in Action vzw onder leiding van Karin Charlet haar jaarlijks kinderzomerkamp. Op maandag 5 augustus kwamen Lions-leden met een mobiele vintage-frituur & crème-car de 65 kids en hun 25 begeleiders verrassen. Wij staken de handen uit de mouwen om onder een prachtige zonnehemel de hongerige maagjes te vullen. Om onze steun nog eens extra in de verf te zetten, konden wij tevens een zilveren cheque ter waarde van 6000 euro aan de organisatie overhandigen. Lions ClubMenen behaalde immers in juni met Love in Action de 2de prijs voor het Nationaal Werk. Het was mooi om als Lionsclub te zorgen voor geluk en blijdschap bij kinderen uit de grensstreek die in kansarmoede opgroeien.Volgend jaar gaan we terug !